Jä....la förkylning...

Inte kul detta känns dock bättre idag...

Försöker med alla huskurer för att friskna till fortare fast jag vet inte om de funkar så bra.

Tar honung mot min onda hals tycker att det blir bättre och bättre i halsen.
Äter glass för att bedöva..tror inte att jag blir friskare men det är roligare att vara sjuk.
Dricker te.. har hittat ett fantastiskt gott te... vanilj och annanas från Lipton.

TAHITI ett pyramidte TESTA....

Vem hade kunnat tro att Björn Ferry denna store Storumans kille skulle slå till så rejält igår kväll.
Man visste att han hade förmågan att kunna göra det men det har ju aldrig liksom funkat hela vägen ut tidigare.

Men nu... vilken utklassning.
Jag är stolt att vara norrlänning....
Vilka atleter!!!!
Nu håller jag tummarna för Anja, Magdalena, Emil och alla andra.

                                        Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0