Jokkmokks Marknad..

Kylan var inte så farlig i år rund -15 var det.
Fyndade? Inte direkt, fast lite av detta blev det.

GODIS !!!!!

Köpte en t-shirt åt Filip
(ursäkta kvallan på bilden)


När vi kom hem så for vi på en promenad med hundarna, Thomas vände hemåt vid "farmen" men jag tyckte att det blev för kort.
För att citera Charlott Kalla.
"Det är så roligt när det spritter i bena"
För det gjord det så mycket att jag sprang vet inte hur långt jag sprang kanske blev det runt 3,5 km skulle jag tro.

Det som var så kul var att jag kunde ha sprungit några kilometer till utan större problem men jag skulle ju bara hem.

Inser att jag måste köpa nya löparskor för de är så stumma.

Idag har varit en kanon dag, vädret har varit kanon sol och bara några grader kallt...
Åkte 5 km skidor med Lisa från morgonen höll på att sluta illa.
Jag föll inte men var nära att slita sönder fingret vid start, hon är så het och ivrig att hon kastar sig framåt och samtidigt så gick bältet sönder...
Skulle ha varit bättre om det hade gått hål på huden för nu spränger det i fingret om jag inte har det hårt lindat.

Sen har jag kört skoter med Filip och trampat spåret och det gick inte heller som det skulle för jag fick soppatorsk i skotern, tur att mågen kom så jag slapp att gå tillbaka.
Nästan 3 km promenad hade det blivit i ett kanska löst skoterspår och klädd för allt annat än att gå.

Fast nu är jag hemma och ska inte ut på några mer strapatser idag......

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0