Måndag igen....

Kalt kallt och åter kallt, man blir lite less faktiskt..
Var och kollade på långtidsprognos över helgen ser ut att inte vara så kallt runt -15.

Och då blir det Jokkmokks markand som gäller.
Det är flera år sedan jag var dit...

Idag ska jag ha en hel vilo dag för jag känner mig lite trött har inte sovit bäst denna helg....

Jag noterade i morse att ljuset är på väg tillbaka för jag såg hundarna göra sina behov på tomten utan att behöva ha ficklampa.

Man märker varje år när man kör hem hur ljuset återvänder, när man inte behöver ha helljuset på för att se.


HA DET SÅ BRA & SKÖT OM ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det underbart att det börjar bli ljusare, hopp om liv i detta dåliga väder.

2010-02-02 @ 13:21:14
Postat av: Sofie

Ljuset sätter sig på hjärnan och allt ser plötsligt så mycket ljusare ut.

2010-02-02 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0