Rekommenderar...

Filmen vi såg igår.. underhållande, tiden flög iväg och plötsligt var filmen slut..

En rolig sak är att flickorna våra har blivit så fina vänner..


De leker och busar..tur att vi väntar lite med den nya soffan tills vi kan göra färdigt allt.

Idag så är jag mormor, Filip har samma förkylning som jag haft..
Är man förkyld så får man glass...


Dagen hålls inomhus för det är kallt ute -18 snö och hård blåst.
Det är bara att elda och laga mat idag..

Filip ska få fisk till middag för han älskar fisk..

I kväll så ska jag ut och jobba känns inte farligt för jag jobbar bara mån & tis i veckan..

HA DET BRA nu ska jag tappa upp bad till Filip..

Kommentarer
Postat av: Ann

Tusen tack för barnpassningen igår! Det var guld värt. Du är en pärla!=)

2010-02-23 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0