Shopping & shopping...

Blev det i Piteå idag...

Mycket fint fanns i affärerna men mycket kändes dock lite tidigt att inhandla som ex. ett par ursnygga sandaler..
Jösses va fräcka de var men när tempen står på -25 på morgonen så är man inte så sugen att köpa sandaler.

Jag fann ett par joggingskor, billigt är det inte men förhoppningsvis ska de vara bra.
Roligast jag köpte var en röd mössa av Björn Dählie, har letat en röd mössa i flera år men inte funnit den rätta förän nu.

Vi shoppade verkligen loss....

En bra dag har det varit...
Nu sitter jag och bloggar här med ett glas rödvin vid min sida för jag är ensam i helgen för Thomas har åkt till fjälls med Benny.

Så ikväll blir det fredags mys med vovvarna...

       Ta nu vara på helgen och ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0