Skid/Räv/Älg/Renspår allt tillsammans..

Sov bra idag till kl 14,00, skönt och härligt att vakna pigg och alert.
Efter kaffrtåren så klädde jag på mig och "grävde" fram skotern för att trampa spåret.

Tur att jag gjorde det så ordentligt före denna sista snön annars har det varit svårt att se vart det går.

Så här mycket vinter var det i mitt skidspår.

Tur att jag såg konturerna i alla fall.

Sen fick jag ju hjälp.....

Just här var det en Räv som följde spåret men det fanns även spår av Ren, Älg och fler Rävar.

En räv hade följt det igen snöade spåret över viken där det helt hade drevat igen och det var tur att den gjort det för jag missade lite och där var det "ovanavatten"...

Nu håller jag tummarna att det inte kommer så mycket snö tills i morgon för då ska jag ut på skidor.
Jag har problem att inte fara redan nu för jag längtar så mycket.

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0