Skistur till Tjapps..

blev det idag, som tur är så har jag en så snäll mamma som kommer och hämtar mig.

Det gick lättare idag än igår kan bero på att jag satte lite glid på skidorna.

Måste medge att all snö som kommit den sista tiden gör att det kan bli så himla vackert.

Tog denna bild när jag nästan var hos Börje och Mari.
"Portalen mot Tjapps".


Jag fick böja mig ner under dessa björkar när vi passerade under dem.

När jag for mot Tjapps så var jag inte riktigt säker vart jag skulle landa men så hade Börje kört upp spåret och då var saken enkel för jag hade haft så mycket motvind under resan om jag fortsatt leden hade det varit så öppet.
Mycket skönare att då åka i skog..

"Veckans träd" är en hop träd i en fruktansvärd ful gallring efter E45 an.
En vindpust till så far väl allt.
Kallar det "plocke pinn".


Det är inte bara vackert i skogarna!!!!!

Därför är det så kul att kunna få krypa under några björkar som böjt sig för snön som tynger dem.
Jag känner mig lite som ett med naturen då.

Hoppas att min skidtur i den vackra naturen kan insperera er.

            CARPE DIEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0