2010

Vi åt så rackarns god mat att jag är mätt än.

Förrätt blåmusslor kokta i lök,chili och vin sky.
Tigerräker kokta i nästan lika lag
Grillade Pilgrimsmusslor
Medelhvssallad och rostat bröd.
Brödet var så gott att doppa i såsen från Blåmusslorna.



Varmrätten var lammstek och grekisksallad.


Deserten avnjöts någon timme senare.
Fruktsallad med sharonfrukt och physallis + vanliga frukter.
Hackade valnötter & riven choklad som sås hade vi Turkisk yoghurt med ringlad honung från Koler.

Smaskens.


Om ni undrar varför jag bloggar så här vid 01,00 tiden så beror det på att nästa inlägg handlar om mitt försök med detox.
Min planering är att starta när jag stiger upp 1/1-10.
(Ann ville veta när jag börjar, hon tror att mitt humör kommer att svikta)
Om jag klarar 7 dagars detox så har jag även 6 månaders hurra!!!! utan snus....
Värt att fira på något vis... Förslag??

Ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0