Blid väder..

Kom till slut och det är så härligt.

Jag har provat mitt nya vallar bord idag...inget proffs är jag ännu men man får väl lära av misstagen.
Jag skulle vilja gå en kurs i att valla skidor för det finns massor av vallor och jag vet ju inte riktigt vad man ska ha.
Alla tillbehör som man inte har men borde ha men det kommer.

Känns att man sovit lite kroppen känns inte villig för skidåkning idag så det fick bli en promenad med Fixa.

Thomas kom hem idag och berättade att en kommit fram och frågat hur det gått med Detox...
Kan bara säga att Thomas kroknade lite, till viss del har han varit tvungen för det är jag som lagat maten.

Han vill inte erkänna för andra att han t.ex. äter mosad avokado och skinka på smörgås UTAN smör.
IMPAD är jag...

Livet går vidare efter Detoxen fast vi kör en nyttigare variant på maten, har idag provat matkorn istället för ris till en gryta jag gjorde, Måste säga att det blev riktigt gott.

Jag läser ofta tidningen Må bra och har så gjort i ca 15 år och de betonar att ska man äta nyttigt eventuellt gå ner i vikt så är det viktigt att man äter lite av allt för att stilla alla sinnen.

Tror på deras sätt och sen har de ju så goda recept..

Ha det nu så bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på fördelsedagen! Nu är du ikapp! Ha en trevlig kväll.

2010-01-12 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0