Detox dag 1

Att helt följa detox programmet torde nog bli svårt för mig.
Det är inte för att jag inte tycker om grönsaker mm. utan att man inte får anstränga/träna sig så mycket.
Har därför lagt till lite mer proteiner.

I glas vatten började jag med.
Frukost: Lättfil & musli, i kopp grönt te syndade med några matskedar kaffe.
Mellanmål:torkad frukt.
Lunch: Grekisksallad la till lite kött.
Mellanmål: 1 sharonfrukt och 1 morot 
Middag: ungsrostade grönsaker la till lite proteiner.

Fick besök av Helen & Anders drack grönt te och 2 msk kaffe.

Tycker faktiskt att jag skött mig bra idag, just nu har jag en lätt huvudvärk.
Vad det beror på vet jag inte, ska prova och ta lite frukt kan vara blodsockret.

Idag har gått en promenad på 7 km med Lisa och Tajson.
Kom för en liten stund sen från gymmet, har lite dåligt samvete för det är ett tag sedan jag var där.
Lucas följde med mig och tränade riktigt duktig var han.

Nytt år, kanske är det det nya året som fått mig på G igen.

Igår så punktade jag och Thomas upp 10 bra saker som man spontant kom på som man gjort eller köpt under 2009.
Bra och roligt att jämföra med varann sedan.

Detta var min bra punkter inte in någon ordning.

*Att det gick åka skidor så länge.
*Båtturerna med Filip(tyckte lika)
*Valborgsmiddagen vi hade i stugan med goda vänner.
*Björnproven.(tyckte lika)
*Tjejmilen med allt vad den innebar.
*Inköp av inlines.
*Älgjakts stunder med Fixa.
*Sovrummet.
*PDOL Lena PH & ORUP
*Altanen i stugan.

När man börjar fundera lite så inser man att livet är ändå inte så dumt i alla fall.

Jag har ett annat motto som jag försöker följa.

Man har aldrig roligare än vad man gör det till.

Snart ska jag återgå till boken "att välja glädje".
Och då ska ni få er lite glädje på vägen.

Ha det bra......


  

Kommentarer
Postat av: Anders G

Oj vad du plågar dig..slutat med snus...och snart ingen mat:)

Skämt och sido..lite impad är man..är Tomas inne på samma linje?

2010-01-01 @ 21:41:28
Postat av: Gerd Eriksson

Jo det är väl "min" dag imorgon.... Men jag har fyllt 27 ungefär 19 gånger nu och du har väl gjort det också den 12:e?



Har varit med Helen ett helt dygn i Skellefteå och hon hade med sig ett album med många bilder från tiden i Auktsjaurskolan. Vi såg på hockey och delade rum med Lotta på Scandic en natt. Ska berätta om det dygnet i bloggen sen....

2010-01-01 @ 22:54:50
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Anders- Thomas kommer starkt han också kanske inte lika konsekvent.

Gerd-Ungefär 19 gånger för min del också, den 12 är det.

2010-01-02 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0