Detox dag 2

Upplägget blev densamma idag som igår MEN jag var tvungen att ta en liten smörgås för att stilla min hunger.
Filip fick den frukt jag tog med mig för lunch.
Till middag tog jag lite röktlax med sallad.

Thomas G, Thomas L, Filip, Lucas & Jag for en sväng till Seidegava för att täta ett fönster.
Vi skulle INTE fara om det var kallt!!!
Här var det inte sa kallt bara -20!!
En bit utanför Moskosel stod bilmätaren på -27.

Kylan varierade mellan -26 & -30 hela vägen upp.
Upp kom vi...

Lite besvärlig påklädning av Filip.


Fin utsikt från framsidan på huset.


Utsikt över fjället på norrsidan av huset.


Moln drog in och färgade himlen så fint över fjället i söder.


Hårda killar Filip & Lucas -27


När man var lite så vill jag minnas att vi hade antigen nyårs eller trettondags blidväder.
Det var många år sedan det hände numer, tycker jag.

Hoppas att den kommer till trettondagen i år, för jag är less att det är -20 och kallare hela tiden.
Vill ut på skidor!!!!... cykeln inne funkar den också men det är inte samma sak.

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad är tanken med hela detox? Det kan väl inte vara så att du behöver gå ner i vikt du är väl nog smal.

2010-01-02 @ 23:57:44
Postat av: Sofie

Inte vikt nedgång utan att ett försök att rensa kroppen.

Har kännt ändå sedan jag slutade snusa att det råder obalans i kroppen. Bara en känsla.

Men ska man göra en ordentlig utrensning så borde man nog köpa en kur tror jag och att man ska vara ensam hemma.

2010-01-03 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0