Detox dag 4

Går bra med detoxen.
Huvudvärken blir mindre och mindre har bara tagit en munfull med kaffe idag.
(Har minskat 1 kg i vikt)

Tog mig en promenad i kväll hade tänkt att helt vila idag men suget att få komma ut tog överhand.

Skönt var det -22 låter kallt men när det varit så kallt och kallare under en period så börjar man vänja sig eller så klär man sig bättre!!

Denna dag har varit odramatiskt varit och handlat for sedan på soptippen i Moskosel med en massa skräp som jag röjt upp hemma.
På hemvägen från Moskosel for jag en snabb sväng förbi Åke & Carola för att se hur dom ser ut!!!
Ett tag sedan jag såg dem.

Imorgon ska jag och träna på gym hade jag tänkt mig men blir det varmare så får det bli skidorna en sväng.

Har förstås hejat på svenska killarna i finalen på tour de ski..

Ha det & sköt om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0