Detox dag 5

Kallt - 27,7 var det när jag steg upp idag, vad jag är less på denna kyla som verkar ligga kvar hela veckan.

Vet inte om det är detoxens värkan som skett idag, vilken energi jag haft.
Städat bort julen städat kontoret med tillhörande garberober.

Ann, Thomas och Filip kom hel överaskandes i efermiddag.
Bjöd de på middag lamm i långa banor, grillade lammracks och lammfärsbiffar(smaskens).
Till det så var det ungsrostade potatisar och grönsaker.

Filips fina gröna hatt som Boss fick låna.


Fixa & Lisa var inne med Boss tyvärr så måste vi ha på dem munkorgarna för det är inte så kul när de slåss.

Detoxen går ganska bra har fuskat lite mycket idag en smörgås till salladen och två små kaffekoppar.

Orkar inte med någon motion idag tar min behövliga vilodag idag, lika bra är det för kylan gör så att man inte längtar ut.
Jag tror man vänjer sig vid kyla för jag har varit ute och kammat både Diva & Tajson stod sedan ett bra tag och övervakade hundarna som lekte i hundgården, det lustiga är att jag frös inte ett dugg.

Känner mig så pass pigg att jag kanske tar en vecka till med min light detox.
Det beror på hur jag klarar av det när jag jobbar natt.....

Ska nu slänga mig framför tvn och bara må....
Ha det så bra och sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0