Detox dag 7

Då är mina 7 dagar med Detox över.
Går lättare än vad jag trodde att stå över godis....
Kakor och sånt är ju inte min grej har aldrig varit det men godis.....

Igår kväll var suget stort hade godis hemma men valde att ta russin istället.
Kommer dock att fortsätta lite till med samma mathållning men lägga till mer kaffe.
Köpte hem matkorn för att prova.. har någon erfarenhet av det?

Idag till middag så åt vi en ljummen sallad med brocoli, brysselkål,sallad,gurka,röd paprika,fisk och kokt kall potatis. PROVA jätte gott!!!

Idag har det legat under -30 hela dagen, inte kul.
Vi var tvugna att fara ner till Arvidsjaur för det ekade tomt i kylskåpet, (ICA fick besök).

Ett besök på Varuhuset inbringade 8 st nya tallrikar, 4 små djuptallrikar (ångrar att jag inte köpte fler) och 1 Potta till Filip.
Ett besök på Dollarstore 2 fat (till frukten) ett rosa, ett grönt, passade bra i köket nu då jag fått bort allt jul och släpper in ljuset igen.
Ett besök på Intersport hittade en present åt mig själv... Thomas fick ett tips...

Hundarna lever just nu ett behagligt liv inomhus och vi sliter ut moppen eller dammsugaren.
Varför inte ha dem i hundgården undrar ni kanske.
Det beror på att förra vinern hade vi värme där...
Gissa om det kostade.. 1500:- extra varje månad och då tycker jag att det inte är så tokigt att ta reda på hundhåret.
För hundhår blir det!!!

Är så himla sugen på en ny garderob i hallen och lite annat smått och gott.
Nåja.. den som lever får se...

Ha det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0