Filip 2 år..

Igår så var det bara att trotsa ovädret och fara ner till Arvidsjaur för Filip fyllde 2 år igår.

Filip hade fått en STOR bil av Helmer och hans familj.


Helmer och hans mamma Annika, Helmer är Pär Vidmans son(Dan Vidmans barnbarn)


Tårtljus blåsningen gick bra med hjälp av mamma.


Hade väl inte köpt den mest spännade presenten åt Filip, 2 små fåtöljer.

Shoppade desto mer åt mig själv.
Vet inte vad som har flygit i mig, shoppa är så lätt just nu ser massor av snygga kläder.
Kan beror på att jag gått igenom mig garderob!!!!
Mycket gammalt skräp finns kvar, roligt att förnya mig känns det som.

Ann sa- bra att du uppdaterar din garderob....!!!!!
Vad hon menade med det mån tro...

Kan lätt säga att snö har det kommit förra dygnet.. det vara bara starta skotern och trampa skidspåret.
Fick till det så bra... hoppas att det inte är så kallt i morgon för då blir det skait för hela slanten.

Köpte ett par nya skidbyxor och nya fina lager2 kalsonger.

Ha det så bra och passa på att FÅNGA DAGEN!!!! för nu bär det av till gymmet

Kommentarer
Postat av: Ann

Har lite ångest över att han redan är två!! Att jag tycker att det är bra att du köper lite nya kläder är ju för att det är mycket roligare att låna nya kläder :D hihi

2010-01-28 @ 17:35:24
Postat av: Sofie

Jag förstår det, var bara lustig.

2010-01-29 @ 10:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0