Frissan, shopping..

Min positiva energi som jag fick hos frissan håller i sig.

Shoppade lite idag när jag ändå var till Ann och åt min medhavda lunch.


Samma trosa men i en turkos färg, hoppas att de håller bra och är sköna för de är de dyraste trosorna jag köpt.

Var på Intersport för att reklamera ett par pjäxor som jag köpte sent förra våren.
När jag ändå var där så kollade jag på nytt skidpaket, velar mellan vallnings-eller vallningsfria skidor.

Nåja , ska ju inte köpa just nu så beslutet får mogna.
Köpte 2 par sockar.
Nike de ska hålla foten torr, ett till mig själv och ett par till Thomas.

Har ätit pasta middag och sovit en stund sedan bär det av på jobbet.
Fin, fin vecka jobbar mån o tis ledig sen till nästa måndag....

Ha det bra och sköt om er...

Kommentarer
Postat av: vickan

hejs svejs..tur att du fick lite energi..det är ju det som är så roligt med mitt jobb, att det sprider gladje och att kunderna känner sig uppiggade..hoppas det gick bra m. bilen åxå. Ha en bra vecka du med. :)

2010-01-19 @ 06:22:13
Postat av: Sofie

Bilen gick igenom ua. Det känns alltid bra när man gjort någon nöjd.

2010-01-19 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0