Gå över ån efter vatten..

Känns det ibland när man som jag bestämt att ha "veckans tall" eller "veckans träd".
Har haft med mig kameran eller telefonen varje gång jag varit ut denna vecka men inte sett något träd som jag kände för att fota.

Men plötsligt händer det.....

Ögona ser trädet som bara stått där i många många år.
Spillkråkan brukar hålla till i detta träd dennes speciella läte ljuder ofta från denna tall.
Denna tall var "gårdstallen" vid det hus som min morfar föddes i tyvärr så finns ej huset kvar.

Många stormar har denna tall stått pall för och jag hoppas att den står pall för många fler.


-24,3 och lätt snöfall var det när vi for på promenad.
Thomas, Lisa, Jag och Fixa trotsade kylan och gick på en skön promenad efter skoterspåret.

Skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle inte skriva så mycket om positv energi.
Men ibland så känner man bara att den härliga glada positiva energin kommer mot en och det går inte at värja sig.

Sån energi får vi av denna lilla energiska energi fulla arbetsvilliga Lisa.

Hon var stilla en sekund så jag han ta bilden, jag kan inte riktigt förklara känslan man får i kroppen när man sätter på selen på denna hund. Hon blir så glad och upprymd att all eventuell negativ energi man har försvinner i ett kick.
Att hon sen men sin enorma energi "tvingar" Thomas ut är ju ingen nackdel.

Blev ni lika förvånad över utröstningen av Agneta Sjödin i Let´s dance som jag.....

Vi hade en trevlig arbets natt igår med massor av surr och trevligt fika.


Fick precis besök av Kenneth så nu är det färdigt skrivet för denna gång.

HA EN TREVLIG LÖRDAGS KVÄLL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0