Härliga vinter..

Eftersom att jag har denna må bra känsla i kroppen så går det mesta rätt.

Matlagningen är en orgie av nya smak upplevelser.
Testade detta i dag http://recept.mabra.com/rotfruktspasta-med-kall-tonfisksas/
Knaperstekte lite bacon tog rödlök istället för gräslök som jag inte hade hemma.
Snabbmat!!!!

Tog en skön promenad idag, tog med mig kameran i en impuls.

Det måste ha varit väldigt fuktig luft för så här vackra var björkarna i Näverliden.


En räv hade brutit det vita stora med sitt spår.


Känns inte så länge sedan jag gick i bergen längst bort i bild.
Harrejaurliden en av de högsta bergen i kommun.


Imorgon är det Fredag igen tycker att det är Fredag jämt.. veckorna rusar fram.

Ha det så bra och sköt om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0