Häxbrygd eller ?????

Fick tipset för någon dag sedan i dessa förkylningstider.

*Vatten
*Några droppar citron
*En skvätt äppelcidervinäger
*1 riven klyfta vitlök
*Riven ingefära

Drick ett glas varje morgon!!!!

Kanske bara blotta tanken på att dricka denna brygd sätter igång imunförsvaret......

Jag tror stenhårt på vitlökens förträfflighet, vad man väljer att tro på är ju upp till var och en.

Startade dagen med en skitur till Tjapps, idag tog jag med mig Lisa.
Denna fantastiska lilla hund som har energi för flera.



Imorgon så far vi till Piteå, tänka sig att Thomas ska följa med och shoppa.
(hoppar dock inte av glädje)

På Lördag är det SM på skidor som gäller.

Att åka skidor är lite som att meditera för mig, tankarna far lite hit och dit.

Tänkte på positiv energin som jag har, många bäckar små tror jag den leder dit.
Att Thomas visar sån positiv(för honom) inställning till ett hälsosamt leverne just nu hjälper ju till.
Att vi har ett härligt väder.
Att magen är så bra.
Att hundarna är i fin form.
Att sömnen är hyfsad.
Att jag känner mig stark.
Att Att Att ..... mer saker finns som familjen bidrar med.

Nu har jag sagt mitt för positiv energi för ett tag annars kanske ni tror att jag går på något !!!!!

Ska nu börja med middag som idag blir
Ungs stekt kyckling med vitlök och soltorkade tomater.
Potatissallad med rödlök, toscanasallad, potatis och gurka.

Ha det så bra och sköt om er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0