Helgat vilodagen...

Känner mig halv lat idag, vill gärna känna att det är Söndag idag.

Därför så har jag inte gjort mycket här hemma.

Vaknade vid 9 tiden åt frukost for sedan och åkte en sväng med Diva, gick tungt i nysnön.
När jag hade bytt kläder och svettats av bytte jag till skoter kläder för att sladda upp skoter/skidspåret.

Tur hade jag för det var redan sladdat när jag kom upp på skoterspåret.
Då blev det bara gångspåret som fick sig en "upphyvling".

Thomas är med Lucas på hockey så dagen var "min", det blev en lång promenad med Lisa oxå.

Kvar att göra är att ge hundarna mat och börja med vår egen middag.

Imorgon ska jag vara mormor.....

Ha det bra och sköt om er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0