Helgen är över..

Sov bra idag kände mig så pigg och på bra humör var jag också...

Jag & Thomas for ut med Diva och Atos och åkte skidor i lite drygt 5 km.
Lite läskigt är att åka med pannlampa såg inte en kvist så jag föll.

Faktiskt så gick det riktigt bra kunde åka med hyfsat fart trots att glidet inte var det bästa.
Men det ska det bli ändring på för jag har fått mig ett vallar bord...

Annars så har denna jobbar helg varit helt fantastiskt, kunnat ta fikarast med de andra och nätterna har varit lagom.
Hoppas att denna sista natt också blir bra..

Känner mig så pigg och full av energi vet inte riktigt vad det beror på.
Är det Detoxen, är det vitaminerna & mineralerna jag stoppar i mig eller tränar jag lagom kanske är det något helt annat men vad det beror på vet jag inte men jag njuter av den känslan och bryr mig inte om orsaken..

Nu är det duschen som väntar och sen så far jag på jobbet.

Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Ann

Kanske jag också skulle behöva en Detox...

2010-01-11 @ 15:28:05
Postat av: Sofie

Tror inte att du behöver det...

2010-01-11 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0