Kallt igen..

Så kom kylan tillbaka, -13 var det när jag var och trampade skidspåret - 28 på kvällen.

Ibland så undrar man hur folk tänker, jag brukar läsa Gerds blogg och där hade hon skrivit ett inlägg om Brandbomberna i Arvidsjaur.

Hon blev tvungen att dra tillbaka inlägget för att hon och hennes familj blev hotade!!!!
Då har det gått för långt...

I Sverige får man tycka vad som helst bara det inte kränker någon annan.
Jag läste hennes inlägg och fann inte någon speciellt, troligen så tycker en del att man inte ska ha några sympatier för polismannen och dennes familj...

Jag tycker att detta är en tragedi för alla inblandade.
Som sagt -sällan kommer det något gott ur för mycket alkohol drickande....

Helg igen,,, och jag jobbar...
Det ser ut att bli så kallt så det går ändå inte göra så mycket och då är det lika bra att jobba....

Så intalar jag mig själv i alla fall..då känns det inte så farligt att gå till jobbet

HA EN RIKTIGT BRA HELG & SKÖT OM ER.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jobba på du, själv får jag just helg efter en ooooootroligt lång vecka.Synd att det är så kallt bara men då finns det ju anledning att ligga i soffan.

2010-01-29 @ 14:37:49
Postat av: Sofie

Helt rätt....tänkt när det är så kallt.

Hoppas att ni jobbade på bra på gymmet!!!

2010-01-29 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0