Lugnet har lagt sig..

Sitter nu ensam i huset.. alla har farit och tyst det blev.

Jag var så trött i morse att jag somnade om fastän Filip var på G.

Lite ont i halsen hade jag, kan vara från jobbet men det kan också vara den kalla luften jag drog i mig igår under skidturen till Tjapps.
Nu känner jag inte av halsen något.

Lite har blivit gjort i helgen mest kaffekokning, matbestyr och Filip.

Lite skidåkning både igår och idag, for för första gången och skaitade denna vinter.
Känner att jag behöver lite mer träning för att kunna skaita långt.
Jag åkte 6 km, egentligen gick det bra men jag kände att jag blev trött i musklerna på framsidan smalbenet.

Sladdat spåret har jag och Filip gjort, det blir bättre och bättre så snart har jag ett fint spår.
(Filip somnade)

Morgon dagen hoppas jag ska ge mig ny positiv energi, ska till frissan.
Brukar vara helnöjd när jag far från henne därför är jag övertygad att jag får ny energi.

Det beror om bilbesiktningen efteråt tar bort den positiva energin...

Hoppas att ni haft en bra helg också..

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0