Mormor igår..

Var med Filip på Måndag eftermiddag.
Jag hade tänkt göra lite ärenden så Filip fick följa med.

Dollars, för att handla lite skurmedel.
Köpte en mössa och en halsvärmare åt Filip där.
Mössan satt så bra och var lite tuff tycker jag.


Sen gick Tornadon i vårt hus.
Filip blev på ett riktigt bus humör efter maten.
Han är så duktig, vi åt en matig sallad till middag och han smackade och åt speciellt majs och kycling.

Jag tror han han riva ut det mesta ur våra skåp.


Sov idag till halv tre, nästan rekord!!! åtminstone på länge.
Skönt var det, ska klä på mig nu och följa mamma på gymmet och visa henne lite rörelser som hon kan göra.

Ha det bra och sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Gerd Eriksson

Han är en söt liten pojke han som ställer till med tornadon!



2010-01-27 @ 12:43:49
URL: http://jejjis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0