Positiv energi????

Ibland funderar jag hur man kan vara så negativ om precis allt när det gäller jobbet.
Varför byter man inte jobb!!!!

Tänkte på Kay pollaks ord "vad kan jag lära mig av detta möte med denna människa".

Funderade kring det medans vi fikade och kom fram till att hos henne lär jag mig inget.
Fast kanske så  finns det något.......

Bitterhet om livet ska man göra något åt !!!!!! 

Har gått in i mig själv så jag vet var jag står,  lite irriterad blir jag på denna gnällspik.
Fast det är ju hon som mår dåligt i sitt liv inte jag.

Men det känns som att inget just nu kan rubba den positiva energi som jag har inom mig.

Skulle ta "veckans träd bild" idag tänkte jag men det gick så fort att jag han inte stanna med skidorna så det får bli någon annan dag.

Ha det så bra och sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Ann

Håll fast vid den härliga känslan och vidarebefodra lite till mig..

2010-01-20 @ 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0