SM helg..

For till Piteå på Fredag morgon, shopping stod på agendan.
Fyndade tyckter jag 2 tunikor på Gina tricot, 1 Vinterjacka till Filip & 1 lång stickad kofta till mig själv.
Allt fick jag för 400 kr....

Åt god middag i Lillpite hos brosan och Åsa kollade på Let´s dance, det blev ingen uppesittar natt för vi skulle ju upp på morgonen.

Impad är man av skidåkarna som är så vältränade speciellt elitåkarna, de bara spinger uppför backarna.

Från början var det inte så mycket folk men när alla finaler började så hade folket strömmat till.


Det blev jag, Thomas & Åsa som for, kallt blåste det från morgonen.


Bilder från kvalet....

Carlott Kalla blev 2a


Magdalena Pajala hon som vann.


Anna Haag


Emil Jönsson vann


Som uppvärmning inför finalerna så åkte Charlott Kalla 3 varv på banan och joggade minst 10-15 minuter innan start..

En bild från uppvärmingen som hon gjorde, joggade men stavar..


Nu får man hoppas att det går bra för dem på OS.

Ha det bra och sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för en trevlig helg det får ni gärna göra om.

2010-01-24 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0