Tur att man inte känner sig gammal..

Klockan 08,00 gick reveljen i vårt hus...
6 hundar har varit inne i natt !!!!!

Ann, Thomas och Filip kom igår kväll hit för att sova över här därför blev det 6 hundar.

Thomas steg upp för att fara till Moskosel och baka i bagarstugan.
Det var tyst tills Fixa fick höra Filip.. hon kan låta.

Tänkte åka 4-5km på skidor MEN det gick så lätt att jag bara åkte och hamnade i Tjapps hos Kenneth.
Jä--lar så kul det var.
Rubriken använde jag för att det var en ren på spåret.........
Fort, fortare och fortast gick det som tur var så hoppade renen av spåret så jag kunde lugna ner det hela.

"Lite spänning ger livet lite krydda"

Tror att det ska vara runt 11 km till Kennet,  det är det längsta Fixa sprungit, (så hon sprang sen).

Tänkte försöka mig på att sätta in en "veckans träd" på min blogg.
Dels gör det att jag måste öppna mina ögon igen, tycker att de varit blundande en längre tid.

Denna vecka vill jag sätta denna Myrtall som "veckans".


Motivering: Jag känner efter hur pigg jag är vid denna tall, för det är 4,4 km t.o.r.
Därför är denna tall en liten milstolpe i mitt liv.

Ha det så bra & CARPE DIEM..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0