Veckans Tall...

Tog med mig telefonen idag när jag åkte till Tjapps, tänkte att den kan vara bra att ha om man vurpar.
Det var så skönt -3,6 vindstilla och lite snö i spåret precis lagomt med snö för att göra det mjukt och tyst.

När jag svängde in på spåret upp till Börje & Mari såg jag den
 "veckans tall"

Vid denna tall så går skoterspåret upp till "farmors", denna tall har alltid funnits just där och är förmodligen väldigt gammal.

Den är inte så stor... mer som en tvär hand bara.


Den pryder sin plats i naturen.

För att få energi tycker jag att man måste släppa på vissa saker att göra men också ligga lite före i planeringen av vardagen så att man helt plötsligt får tid över och göra det som kickar igång en.

Man kan inte alltid ha positiv energi för den är som livet upp och ner.

Jag tror att det kan ha med åldern att göra också man har inte så stora föreställningar om hur livet ska vara man har lärt sig att bara leva.

Man ska inte vara så självkritisk heller, har fått min Må bra tidning och där är det en artikel om "pippi power".
Fan, så rätt det kändes för mig att läsa den känns verkligen som mig..

Ha det bra och sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0