Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Vilket lag Tyskland har, jag njuter av att se deras matcher.


Fotot lånat av Expressen

Gillar att se VM fotboll för då har lagen de allra bästa spelarna med..älskar känslan.

I natt så hörde vi på artisterna som spelade på Nattivalen...det var så högt att en av patientena ville att jag skulle säga till de som skrek utanför hennes rum att vara tystare....
Lite svårt att uppfylla hennes önskan.

Nya människaor har jag med mig varje natt, inget fel på dessa men att ha intro varje natt gör att man måste tänka på allt, då menar jag allt för de har många gånger ingen hjälp av dagpersonalen för de är många gånger nya vikarier de också....

NÅ ja, 6 nätter kvar tills min semester börjar, börjar smida lite planer för den. Jag kan smida egna planer för Thomas jobbar hela sommaren..
Lite fjällvandring med Fixa, en tur till Piteå om det blir fint väder...det är planerat.

På Torsdag så är det 1 år sedan jag slutade snusa..något måste jag hitta på för att fira det..återkommer om detta.

Snart är det jobbet som väntar igen...fast just nu så jublar jag över Tysklands vinst i dag över Argentina med 4-0..
Man måste försöka hitta lite glädje i all bedrövelse..

     CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0