Motion eller sjukgymnastik, det är frågan..

Får rätt ofta frågan..påpekande om min träning..
Till Thomas så säger dom att nu får han passa sig, hon trimmar upp sig innan byte etc..

Men så länge jag mår bra av den så kommer jag att fortsätta, för om jag inte har tränat på någon dag så kommer denna jääääävla värk som ett brev på posten.

Igår så skulle Thomas till Malmis för att fortsätta hos mamma och pappa, och då fick jag en tanke
-jag springer från dammen till stugan 4-5 km, tog Diva med mig enda gången hon drog var när hon fick se renarna. Jag tyckte att det tog länge och jag blev riktigt trött i sista uppförsbacken..
När jag kom till bilen och kollade trippmätaren så visade den 6,5 km och plötsligt så kände jag mig duktig..

Har nyss varit ut på en tur med inlines 15 km blev det..less jag är på blåsten som gör att man nästan står still.

Ikväll drar vi upp över mot fiske äventyr..Saddenåive kojan med dess omgivning är vad som gäller.

Jag hoppas att jag är så ta lite bilder...

Ha det så bra och sköt om er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0