Sido projekt..

Har jag vid sidan om..väggar, lister och tak i vardagsrummet.

Pengar far det i renoveringen och jag är ju snål så vad gör man jo man pysslar lite..
Ska sanningen fram så är det sådant pyssel som jag gillar..

Att fixa till gamla saker att använda min kreativitet som finns inom mig.
Vi har ju köpt ny soffa Thomas ska bygga en tv möbel av något slag, är inte så säker på vart det landar som sagt pengarna har vingar och flyger ut från börsen.

Jag har ett bord som inte är så fint och det ska jag fixa till, har i 2 timmar stått med värmepistolen och tagit bort målafärgen, vilar just nu för att sedan börja putsa upp det om ryggen tillåter det.....

Så här ser det dock ut just nu..


Annars så börjar jag planera för den lilla fest som jag ska ha på Fredag inget märkvärdigt..bara lite god mat, gott dricka, trevliga människor och brännbolls spel...

Jag hävdar att jag är INTE för gammal för det...

Ha det bra och sköt om er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0