Sista skiftet denna helg..

Står framför mig denna kväll..
Varit en trevlig helg, lite "party stämmning" infann sig hos oss då vi kunde sitta på balkongen och vara med på ett hörn..
Fullrulle var det och många styrstångs fylla var det på morgonkvisten..

5 nätter kvar till semestern...har några uppslag till vad jag ska göra.
Tripp till IKEA, en tur till Ammarnäs..undrar ni varför Ammarnäs..jo, jag har aldrig varit dit, så enkelt är det.

Har varit på många ställen i Sverige men inte i Ammarnäs och ändå ligger det så nära..
Vi ska ju till Lycksele och hälsa på hos Ernst och Carina men det är lite på sidan om..

En tanke har börjat gro i mitt huvud....tror att jag ska åka inlines till Arvidsjaur och tillbaka på Tisdag..
Är man hundra eller?? troligen inte..

Ha det så bra och sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0