Helgen är över igen..

Har använt denna rubrik tidigare för Måndagar är ju ständigt återkommande.

Denna helg har ju handlat om 2 saker....

1, arbete och med allt vad det innebär. Semestertider är det ju och vikarierna har börjat sitt intåg hos oss.
En bra jobbar helg har det varit lagom nästan lugn, passar mig utmärkt..

2, BRÖLLOPET mellan kronprinsessan Viktoria och prins Daniel.

Vilket saga det var..Viktoria så vaker hon var med sin fina klänning.
Jag tycker att det såg ut som att det var av kärlek de gifte sig, vilket alltid känns roligt att se.



Det sämsta med detta var att jag fick ågren över klänningen jag valt att ha på bröllopet vi ska på måste fara ner och kolla en gång till om det inte finns en klänning för mig att ha...

Kallblåst är det idag, trodde att det skulle bli soligt och fint idag för himlen var blå i morse när jag kröp i säng..

             Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0