Hinner inte blogga..

Sliter med mitt vardagsrum...målat 3 varv börjat spackla väggarna för idag så ska jag putsa väggarna.

Så här såg det ut när vi tagit bort väggen.


Jag har dock ett stort problem...vet inte vilken färg jag ska tapetsera...
Brukar normalt inte ha något problem med det förstår inte vad som har hänt..

Golvet vet vi sedan länge vilket det blir..samma som i sovrummet.

Mycket denna vecka har kretsat runt detta så träningen har blivit mindre av fast idag kom jag iväg, åkte 20 km gick riktigt bra (nästan lätt)...just nu så känner jag mig ganska nöjd.

Jobbarhelg stundar känns faktiskt helt okej hoppas att den blir det svenska LAGOM.

Ha en bra helg och sköt om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0