Ibland har man flyt..

Igår efter jag skrivit i bloggen så ringde jag till Carola för att höra pm hon var hemma...vilket hon var.

Jag sa til henne att jag kommer på inlines om det går lätt och jag känner mig pigg, för det är trots allt 3 mil t.o.r.

Rackarns lätt gick det så jag åkte till Carola...snäll som hon är så fixade hon lite lunch sallad med lax och räkor och till efterrätt kaffe och en god kaka efter Leilas..flyt eller !!!!!

När jag for hemåt så förstod jag varför det gått så lätt eller så hade vindarna ökat markant..kanske hade jag lite medvind dit....
Det blåste så hårt ibland att det kändes som man stod stilla trots att jag jobbade på, kom vinden från sidan så blåste stavarna omkring så man fick hålla dem i ett järngrepp.

Men det var en härlig tripp måste jag säga, andra gången jag åker så långt..tycker att det börjar gå lättare och lättare att åka långt.
Längtar bara att få ut och springa men ska vänta till jag kommer till stugan, höften håller på att kännas bättre så jag vill inte förstöra något med att fara och springa på asfalt.

Idag ska jag nog mest små fixa här hemma, lite inlines blir det nog kanske lite solning..ska på jobbet i kväll..
Sen har jag en semesternatt och efter det ledigvecka..:-)

  Ha det så bra och ta vara på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0