Inte vilken fredags som helst..

Jag var och sprang i skogarna runt Tjapps och inventerade rödlistade arter...
Ja, jag vet att jag är lite konstig men detta kan vara det enda sättet att föhindra en avverkning av gammal skog.

Killen jag följde med visade på några arter som är rödlistade..

Minns inte namnnet på denna ticka men den är iaf rödlistad, sitter på undersidan av en död gran som fallit omkull.


Glömde kameran så det fick bli telefonen men den måste ha fått en skada eller något för bilderna blev inte bra.

Kom hem vid 18,00 tiden, fort sätta igång grillen, kasta in strips i ugnen och göra en gooo sallad med mozarelli och en italiensk dressing på den mmmm.

Det blev 2 glas vin med råge...

Idag blir det lite små fix här hemma.

Ha..det så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0