"Kall vere"......

Ingen sommar värme har vi..kallt och blåsigt har det varit i helgen.
Igår blåste det så i i H-vete...Tror inte att jag på flera år har haft så mycket värk i kroppen som igår helt otroligt..

Så kom denna dag och den är så bra värken & förkylningen har dragit vidare...

Imorse så tog jag mig ut på inlines åkte Auktsjaur-sleg t.o.r...ca 2 mil sköööööööööööönt...att jobba igenom kroppen.

Har firat pappa som fyller år idag 74-år...

En bakis dotter(hon hade klassfest igår) och hennes familj kom..

Lucas var så snäll och skjutsade Filip på "traktorn"


Imorgon så har jag frissan..jissssssses vad jag längtat..blev långhårig över en natt.

          Ha det så bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0