Lugna puckar..

Har inte haft ork att blogga eller inte hunnit med allt för vi har
börjat med vardagsrummet huuurrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,

Sliter tapeter, målar lister, skurar tak är några av sakerna jag pysslar med när jag är ledig..

Jag har tagit kort på hur det ser ut just nu men de kommer i senare inlägg.
Vart tog sommaren vägen ??
I natt var det bara 4 grader varmt .......

Tur att man är vaken på nätterna så man kunde bistå arbetskompisar med färdtips då de inte kunde köra raka spåret hem till Arvidsjaur för en långtradare hade blockerat vägen..lite vilse i pannkakan var de nog.

Måste fråga om kartan kom fram som jag skickade från eniro till deras mobil..

Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0