Mycket just nu..

När man har ledigvecka som jag så har man en viss planering gjort för veckan.

Den sket sig redan på Måndagen, först ringde de från jobbet och undrade om jag kunde gå ut och jobba för Nina var sjuk.
Det kan vara bra med extra pengar....
Sen for vi ner till Arvidsjaur för att köpa tapeter......3200:- skulle det börja kosta för 1 rum + klister..
Kände bara NEEEJ jag betalar inte 3200 för ett rum, vi satte oss i bilen och drog till Piteå..
Det blev måla istället 300:-

Åsa ringde och bjöd in oss på kaffe på hemvägen och där var det så varmt mot väggen att man fick nästan inte luft.

Nu ska jag putsa sista vändan på spacklet och sedan börja måla. Måla är inte riktigt min grej men det ska nog gå bra.

Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0