Nu fick jag tid över....

för att kolla alla bilder jag tagit under bröloppet...
Utanför kyrkan stod Ritha, Veronika, Susanne, Ann & filip och surrade, Malin syns lite bakom


Kan säga så mycket att det var en häftig ingång för bruden..

Först gick Rikke och barnen in i kyrkan, Alva strödde rosenblad i gången.
När man väntade att få höra den klassiska låten för bruden att komma i så startade det upp värsta discodunket i högtalarna in stormad det in flera par dickodansande par och sist in kom bruden dansande in med sin pappa vid sin sida....klart annorlunda.

Riset yrde runt dem.


Hela familjen Åberg samlade.
Alva, Valle, Sara och Rikke


Fina bilen fick de åka....


BRUDEN


God mat, gott dricka och trevligt folk, ja vad mer kan man önska..
Kvart i fyra kröp jag ner i min säng, det hade varit en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0