Regnet kom..

Söndagkväll så kom regnet som hade utannoserats från torsdag..tänk att vi klarade hela helgen från regnet.

Igår var jag hurtig värre, Thomas skulle hjälpa Åke med någon list så jag åkte inlines dit ca 15 km.
Oftas så måste jag ju vända och åka tillbaka så man håller in lite..men inte igår, för då öste jag på hade det varit en till större backe så hade det nog varit krypfart...
Känner av bena nu på morgonen.

Annars så for vi till stugan och kollade/hämtade lite grejer sedan till Kouallejaur för att provfiska..
Jag hade glömt alla flugor så det fick bli drag..4 Abborrar..
De var inte de största men ack så goda.

Glömde kameran, var väl så inne i packning av ombyteskläder att tankarna på kameran infann sig inte.

Idag ska jag packa ur vardagsrummet.. ska ju börja måla taket.

Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0