Semester idag.....

Sköööööööööööööönt att få denna dag ledig för den har bestått av handling i affärer.
Dollars = GODIS, hårbalsam, tuggummi..
ICA= GOOO mat
SYSTEMET= 1 flaska vitt vin 3 burkar cider i ny för att testa.(har ett sjukt intresse att prova nya saker)
GABRIELLAS= för att betala klänningen.
UNDERVERKET= Parfym 1a parfymen som jag köpt till mig själv på åratal, Ann brukar se till att jag har.

   PARTY PRINCESS
Tiara 2010 - Party Princess
Passar mig umärkt då jag har som ett nytt tankesätt i år att gå emot många av mina principer som jag skaffat mig genom åren.
I år är det klänning och kjolar som jag köper inte byxor som vanligt.
Party Princess hoppas jag att jag kan vara så ofta som möjligt.

Vad jag menar är att jag ska släppa lös lit oftare..VARFÖR INTE..
Bara för att man är 36,8 + moms år så behöver det ju inte nödvändigt vis betyda att man är nära ättestupan.

Tur då att man har kompisar som tex Åsa och Carola som tycker att en fest då och då inte är så dumt..
Om 2 veckor släpper vi lös med godmat, gott dicka och lite uteaktiviteter....
Fester får man aldrig för många av..

Imorgon så är vi ju i Arjeplog på Brölopp..
Bilder kommer..

HA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart vi vill ha fest det är alldeles för få fester, så vi tackar för inbjudan! Ha så roligt på bröllopet.

2010-06-25 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0