Bakdag med Filip...

Det var storm ute så några uteaktiviteter var det inte att tänka på för mig och Filip.

Bullbak var bättre.

Filip kollar hur det blir när man häller mjöl i luften.


Måste testa hur det smakar.


Inte så dumt....


Vi tog oss ut när Thomas hade kommit hem.
Traktorn startades och snön blåstes iväg.
Filip var väldigt storögd när snönsprutade, extra kraft fick det av vinden.
Vi följdes och sladdade spåret och Filip tyckte att det var skoj och åka på "storn"

Jag var så trött att jag somnade just efter 21,00 och sov till 07,00 på morgonen.
Gissa om jag känner mig pigg just nu....

      HA DET SÅ BRA..

Kommentarer
Postat av: Ann

Sååå söt han är i förkläde!=)

2010-03-09 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0