Em Tisdag med Filip..

Hämtade hit honom redan från morgonen.
Vi började med att inspektera skidspåret med skotern, gissa om kul..
Därefter åkte Filip pulka i gammelmorfars backe..väl skottat!!!
Hur kul som helst tyckte Filip.


När vi ätit lunch så somnade Filip i vagnen eftersom min mamma ändå satt ute i solen så passade hon en sovande Filip och jag kunde fara ut en sväng på skidorna.
1a gången i år så åkte jag mot braisjön en tur på ca 9 km. Verkligen lätta kilometrar mycket tyngre spår det jag oftast brukar åka.

Vi var ute en stund till när han hade vaknat sen for vi in och började med mat.

Filip ville se något och det enda jag hittade var en gammal skoter film.

Stora ögon och mycket hopp!!!


Denna bild säger en hel del om vad som gäller.
Filip vill att han och mormor ska hoppa med skotern.


Jag fick ett kostigt samtal på min telefon igår kväll....
En undran om jag vill sitta i en styrelse i en organisation i Arvidsjaur.
Blev så paff att jag kom mig inte för att svara har dagen på mig att fundera...
Vad det gäller kommer jag tillbaka till senare..

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0