En dag att vara nöjd över.

Vaknade okristeligt tidigt just efter 07,00.
Solen lyste in i köket så jag förstod att det kommer nog att bli en fin dag idag.

Carola kom och åkte skidor med mig idag.
Lite löst i spåret var det men Diva och Tussi tyckte att det var skoj.
Vi åkte dit jag hade slutat trampa så vår tur blev 6,2 km.

Det som kändes härlig på hemvägen då hade vi solen mot oss och man märkte att den har börjat värma.
Lite senare under dagen så besökte jag mor o far och där var det +2,8 i solen.

Visst finns det hopp...

Jag bjöd Carola på Lunch, sallad, bröd och citron vatten till kaffet en halva center.
Gott med nåt sött...godisgris som jag är.

Senare på eftermiddagen så for jag samma sväng med Fixa och skaitskidor, när det flyter fint känns jag lite duktig men plötsligt så funkar det inte så bra.
Helt klart är det mycket teknik som krävs för att skaita bra.

Det ser så enkelt ut när Kalla, Haag m.fl. utför det....

Det är inte ofta som jag känner mig helt nöjd med motionen men idag är jag nöjd..

Ser ni solskenet....


Härliga tider!!!
Förra dagen så ville jag flytta till Spanien....vette tusan om jag inte ändrat mig efter ha fått en sådan fin vinterdag.

             Ha det så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0