Energitopp...

Det tog halva dagen allt jag skulle göra på samhället igår.(puuust)
Handla och ha medarbetar samtal med vår tillfälliga chef...
Kan väl tycka att hon vet ju inte vem jag är ens.......
Att desutom visa upp sig i solglasögon det första man gör kändes väl inte så okej.
Jag tog ju av mig glasögona för det känns lite konstigt att prata med solglasögona på när man är inomhus.
Då var det hela överstökat på en gång...förklaringen om solglasögona på mig inomhus.

Kanske är det av liknade orsaker man ser kändisar jämt ha solglasögon.

När mötet var klart så for jag raka spåret hem och kastade mig ut på skidorna.
Både jag och hundarna har lite mycket energi efter flera dagars vilande från skidor.

Åkte 5 km med både Fixa och Lisa..sköööönt.
Fast de blev inte lugna för det när vi hade ätit så tog vi på oss kläderna och for ut och gick 3 km med dem.
Efter promenaden verkade de fått i sig tillräckligt med motion för då lägrades lugnet i vårt hus.

Idag måste jag ner igen för kontroll men det tar inte långtid så vistelsen i Arvidsjaur blir inte långvarig.

Hem tar jag med mig Filip måste få vara lite mormor iaf.

       Ha det så bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0