Fredag kväll...

Sitter nu här och mår prima med ett vinglas vid min sida efter en god middag bestående av älgstek och ungsrotsaker.

Jag fick ju frågan om att få ingå i styrelsen för Naturskyddsföreningen i Arvidsjaur.....
Efter lite koll med andra som sitter i styrrelsen så sa jag ja..

Det finns ett par orsaker till det, först värmet om gammelskogen, sen att det BEHÖVS någon från norra delen av denna kommun, tror att det är rätt tajming i mitt liv..
Att sen Lotta Svensson är med gör att det känns roligt..

Jag tror och jag känner att detta kommer att bli bra..

Idag så sov jag så braaaa......att det var otroligt.
Var ner till Arvidsjaur och handlade lite inför Påsk hann även med att fara intill Anneli på Elkedjan och surra lite..riktigt trevlig fast hon har ju alltid varit trevlig, konstigt detta att vissa har man så lätt att skratta med..

Intersport fick ett besök, ny pilatesboll för Lisa "råkade" sätta en klo i den, lite mer valla blev det 180 :- inte billigt men ack så nödvändigt,

Ica får ju alltid nästan ett besök speciellt före påsk....
Jag tror att Påsk är nog en av de matgladaste årstiderna jag har..

Man äter ju både ute vid isen och i stugan till kvällen mycket gotti gotti...

Jag och Carola har planerat att åka Norravan-Kouallejaur någon dag vet inte hur långt men kanske nära 1 mil.
Jag hoppas att det blir av för det vore så kul att få åka skidor en sträcka som man annars bara far med bil, ibland går jag delar av sträckningen.

Thomas kämpar på med sin viktminskning -9kg är stabilt nu..riktigt duktigt gjort.
Det roligaste är att han verkar fått så mycket mer energi..

Har en vilodag idag..men i morgonbitti så ställer jag nog iväg med skidor till Tjapps med Lisa..sen blir det troligt lite skoterkörning.

     Ha det bra och ta till vara på HELGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0