Frissan och Påskhandel.

Nöjd blev jag över min nya frilla..ville ha lite annars lite tuffare.
Bilden blev väl inte den bästa men detta var den enda som blev något sånär.


Mörkbruna "tofsar"och våldljust där emellan.
Anns kommentar - mamma vad olik dig du blev..
Då har det ju blivit en förändring..!!!

Godis och godis och godis + lite mat blev handligen.

Jag startade dagen med ett litet pass på pilatesbollen och sen tog jag Tajson och for ut och sprang 2 km.
Han är fin att springa med för han drar ju inte, får bli min springar kompis.

Vallat 4 par skidor har jag gjort, tog 1,5 timme fick kasta i mig lunchen för att hinna till Frissan.

Jobbar nu 2 nätter vakar ut på Onsdag är sedan ledigt till Söndag kväll helgen efter påsk...:-) :-)

     Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: vickan

roligt att nån såg att det blev ganska stor skillnad före och efter ditt besök..jag tycker åxå att du blev jättefin..Glad Påsk.

2010-03-29 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0