Frukost vid 07,00....

Gör att dagen blir lång..trot eller ej så steg Thomas upp nästan samtidigt med mig.
När frukosten hade åkt ner i magen började jag att dra lite glid under våra skidor...

Just före kl 8 så ringde jag till Kenneth och frågade om han kunde skjutsa hem oss, vilket han kunde.

Jag, Thomas och Flickorna for på en tur till Tjapps.
Thomas tyckte att han hade dåligt glid så vi stannade så han fick gnugga upp skidorna lite med fiberduk.


Vi hade då åkt 3 km av 11km..
Jag tyckte att det gick lätt idag men Thomas håller inte med mig....

Kan vara teknik...som saknas, man kommer en bit på styrka :-)

Mycket mer aktiviteter tror jag inte att det blir idag.

Matlagning=Lasange blir det idag....

    Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0