Härliga tider....

Morgonen startade "tidigt" och jag hade kvar energi från dagen före, fönsterputsning blev det.
Som sagt
det man inte har i huvudet får man ha i resten av kroppen.


Det var lite kallt....vilket innebär att det frös, is på fönstret...!!!!

Fick vara till eftermiddagen då jag hade landat hemma igen efter undersökning på sjukan och hämtning av Filip.

Min och Filips dag började med att han sov 1 timme, åt lite lunch för att sedan fara ut och jiiipi för Filip KÖRA skoter.

Lycklig kille på mormors STOOOR SKOTER som Filip säger.


Vi var nog ute och körde skoter i nästan 2 timmar för vädret var det inget att klaga över.

Efter middagen så provade vi skidor, längdskidor.
Herre jösses så duktig han var, riktigt impad över hans motorik.


Gick jätte bra att ta kurvor och se stilen.
En ny Gunde Svan????


Skidorna är några gamla som Rolle och Rikke har haft.

Jag var också tvungen att åka skidor, fick inte att gå brevid.
Visste inte hur det skulle gå men han var så duktig att det blev bara några vurpor.


Och idag är en ny dag med nya utmaningar, en längre skidtur ska jag ta.

Ha det bra och sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Ann

Han är så duktig killen min! Dock har han feber och kraftig hosta idag så det tog nog på krafterna att åka skidor!;)

2010-03-18 @ 08:54:00
Postat av: Sofie

Fanns där redan igår febern har dock kommit senare.

2010-03-18 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0